jjenniferpettersson

Alla inlägg under februari 2012

Av Jennifer Pettersson - 7 februari 2012 11:09

Lite sköninglåtar som jag sitter & njuter av nu.     

 

Dj Mangoo - Eurodancer Remix by BassHeroOne




Dj Mangoo - Eurodancer Remix 2011




Dj Mangoo - Eurodancer ( WestL Dream Mix ) [2011]



Kääääääärlek till låtarna !   



Av Jennifer Pettersson - 7 februari 2012 09:34

Set in motion all the things we've left unsaid.
Strike a match to light this fire and lead the way.
Take my hand and I will follow you through hell
- to bring you home... 'cause I can't fix this on my own.
Jag saknar oss.. Iallafall våra bra stunder, du har förändrat mitt liv helt & hållet..
Thiiiiis sucks, seriously..     

Av Jennifer Pettersson - 6 februari 2012 23:00

De enda som är säkert just nu, är att jag saknar dej äckligt mycke.


Natti 

Av Jennifer Pettersson - 6 februari 2012 20:27

I ask myself in the morning - are you willing to live today? (But I don't find any answers).

Echo echo echo.

Life takes us one by one.

Av Jennifer Pettersson - 6 februari 2012 08:46

Måndag igen och jag är fortfarande sjuk, låter som en fågel som nyss lärt sig prata, haha..


Är så slö, de enda jag orkat göra idag har vart att sova, fast sen tvingade jag mig själv att diska, gå ut med hunden i kylan, ta in ved, elda och massa annat skitgöra.. Huvudet känns som om det ska sprängas och magen likaså. Vad roligt!  



Så nu sitter man och väntar på att mamma ska komma hem... Ensamt .. 




Och bara för att låten är så myselimysig så kan ni väl lyssna på den :') <3

 

Av Jennifer Pettersson - 4 februari 2012 21:30

Hejhopp. Nu sitter jag med min kära mami & kollar på Bond, James Bond!    Hahah, där var jag väl fyndig? ;) Jaja. Imorgon drar man till Sundsvall med mamma & syster och kikar omkring lite där!


Sen lovade jag er lite bilder förut idag, så here u got! :)


                     



:)   

Av Jennifer Pettersson - 4 februari 2012 11:58

Hej, och förlåt att jag inte skrev igårkväll, men jag är riktigt sjuk och orkar knappt stå, haha. När jag vaknade idag märkte jag att jag hade tappat rösten, så jag har fått skriva på lappar till mamma och min syster vad jag vill/menar.. Ganska kul, fast ändå fett drygt! o: Jaja.


Knäppte även lite kort igår när jag var hemma och var sjuk, lägger upp några sen så får ni se :')   



We may be apart, but we've always got the memories.
So I'm moving on, letting go.. letting go of yesterday.
I hope you'll always know -  you'll always be with me.
Every thought of my head will still be of you.. 

Someday in the dead of night, I'll let you know
that I still love you, and always will...



Texten är så sann.. Så jävla sann



Av Jennifer Pettersson - 3 februari 2012 10:20

Försök aldrig göra dig perfekt för någon,

ha tålamod & vänta på den som älskar dina fel & brister!   



 

Ovido - Quiz & Flashcards