jjenniferpettersson

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Jennifer Pettersson - 1 februari 2012 22:30

G              F

O              U

D              C

N              K

A              E

T              R

T              S   

Av Jennifer Pettersson - 1 februari 2012 12:45

Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig. 


Kände bara för att uppdatera, skriver igen snart. :')

Av Jennifer Pettersson - 1 februari 2012 11:28

Sitter på svenska/so lektionen nu, ca femton minuter till lunch.. Är sådär vidrigt hungrig, seriöst. Magen skriker som om jag aldrig skulle ha fått mat, haha.. Vill hem, lägga mig i badet med en massa doftljus omkring mig, äta någonting och bara ta det lugnt, orkar inte stressen mer.. 



Här ser ni mitt hus nedanför berget, bor lite mitt ute i skogen, eller vad säger ni, ahahha!?     

Av Jennifer Pettersson - 1 februari 2012 10:53

Vet ni någonting som är riktigt jobbigt? 


Att vara utan sin bästa vän i flera dagar! Jag saknar min lisa ääääääckligt mycket, bli frisk, kom tillbaka till skolan, jag gillar inte när du är sjuk.. Menmen, livet är hårt, hoppas du piggnar på dig hjärtat.  


   



Vi två föralltid <3

Av Jennifer Pettersson - 1 februari 2012 09:43

| The worst thing the truth can do, is when you finally tell it, 
it doesn't set you free...  it locks you away, forever. |   





 

 

   

 

 

 Du och jag gumman, du och jag.

















Ovido - Quiz & Flashcards