jjenniferpettersson

Alla inlägg under maj 2012

Av Jennifer Pettersson - 17 maj 2012 22:19

För er som inte vet det har jag gjort en ny blogg, 


http://www.nattstad.se/jjenniferpettersson

In och checka, :)

Av Jennifer Pettersson - 16 maj 2012 21:42

Tjena. Domhär dagarna som jag varit lite off har jag inte gjort så mycket mer än att spelat fotboll & dansat. Spelat två matcher, första matchen mot Mohed då vi vann med 2-0 trorj ag det var, och andra matchen mot Ljusdal då matchen slutade med 1-1, och nu på söndag har vi en match till, mot Delsbo. Men nog om det,



Idag har jag varit på byn med mig finaste Anton, och efter det drog jag på fotbollsträning, och nu har jag ätit, duschat & nu ligger jag i sängen, skööönt!




Det största i livet är du. ♥~

Av Jennifer Pettersson - 14 maj 2012 21:19

Hejhoppgummisnopp! 
Tänkte bara visa att jag lever, skriver imorgon varför jag inte bloggat något på ett tag, sov gott sötnosar ! :D



True fucking words!


Och här kommer del tre utav domhär idioterna ;)

  

Av Jennifer Pettersson - 9 maj 2012 18:27

Vart lite dålig på att uppdatera, men kör på en såndär " Lär känna mig. "



SENASTE:
Dryck: Saft.
Telefonsamtalet: Råkade ringa stocken idag, vem nu de är, hehehe.
Sms: Älsklingen ♥.
Sång du lyssnade på: Flytta på dej.


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Ja.
Varit kär: Ja.
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja.
 
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Svart
Rosa
Vit
 
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
Kysst en kompis: Ja, heh.
 
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Vet inte :p
Hur många barn vill du ha i framtiden: Vet inte, 0-3 kanske?
Har du några husdjur?: Ja, Hund, Katter & Hästar. 
Vill du ändra ditt namn: Nej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Minns inte. 
Vilken tid vaknade du idag: Halv sju.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov som en stock, hihi.
Någonting som du längtar till: Fredag, Lördag & Sommarlov.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: En? Finns tusen.. Typ som betygen, hur jag beter mig mot mina föräldrar osv.
Vad gör dig irriterad: Falska människor.
 
OM DIG:
Vad är ditt namn: Jennifer. 
Singel/upptagen: Upptagen.
Stjärntecken: Våg.
Kille eller tjej: Tjej.
Hårfärg: Svart.
Längd: 1,63 typ?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag bryr mig om andra, fast kanske lite för mycket ibland.
Piercings: Öronen.
Tattoos: Nej.
Höger eller vänster: Högerhänt.
 
JUST NU:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Inget.
Är du på väg att: Smsa. (a)
Väntar du på: Att det ska bli fredag så jag får träffa min babe.
 
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KöNET?
Läppar eller ögon: Båda.
Kramar eller pussar: Kramas är härligt, och jag älskar att kyssa Anton, så båda? 
Kortare eller längre: Längre.
Yngre eller äldre: Äldre eller lika gammal.
Romantisk eller spontan: Romantisk.
Snygg mage eller snygga armar: Mage.
Tatueringar eller piercingar: Båda.
Känslig eller inte: Känslig.
Ragg eller förhållande: Förhållande.
 
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja.
Gjort något sjukt spontant: Maybe.
Haft sex: Ja.
Krossat någons hjärta: Ja.
Dissat någon: Ja.
Gråtit när någon dött: Ja.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja, förr.

 
TROR DU PÅ:
Dig själv: Nej.
Mirakel: Ibland.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Gud: Nej.
Att kyssas på första dejten: Ja.
Änglar: Nej.
 
SVARA ÄRLIGT:
Varit otrogen: Nej.
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej, samma sak ju?
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
Vad kan du inte "leva" utan: Dator, Vänner, Killen, Familj, Phonen & några saker till. 
Har du svarat ärligt på dessa frågorna: Ja, annars äre väl onödigt att göra dom? :P
 
♥ 
Av Jennifer Pettersson - 3 maj 2012 08:47

Tjena, nu har jag inte skrivit på ett tag igen som ni märkt.. Men inte så mycket att göra åt eftersom jag har varit borta från Lördag till Tisdag.. Kommer lite bilder! 



Innan jag åkte till Hudik på Lördag kväll drog jag till älsklingen och va med han några timmar   

   








 När vi kom till Uppsala hittade vi Biljetten till Maskinen på diskbänken !   

 





 Och sen på kvällen drog vi på Maskinen, och dom var så sjuuuukt gryym!   

 





Dagen efter när vi vaknade i pappas husvagn var det typ 31 grader inne, härligt... 

 

  


 Sista dagen satt vi på stan och hade det bra med lite jordgubbar i solen!   

   






Och sen åkte vi hem,... 

    



Självklart gjorde vi mer än så, vi gick riktigt mycke dom här 3 dagarna, flera mil faktiskt (a) Sen har vi shoppat och slösat en jävla massa pengar på karuseller å sånt, hihi! :D


Här kommer några av låtarna som maskinen sjöng på söndagen ! :)









+ många många fler! Puss på er! // överlycklig tjeeeeeeeej!  



Ovido - Quiz & Flashcards