jjenniferpettersson

Alla inlägg under januari 2012

Av Jennifer Pettersson - 31 januari 2012 18:51

Godnatt snyggingar!<3

Av Jennifer Pettersson - 31 januari 2012 15:24

Att våga se sanningen
Att våga vara svag 
 Att våga låta någon gå
Att våga stå själv
Att våga le 
Att våga gå vidare
Att våga vara annorlunda
Att våga vara kär
Att våga kämpa
Att våga konflikter
Att våga erkänna

Att folk kan ha så svårt att våga saker..
Stå för den ni är, gör det rätta.
 

Av Jennifer Pettersson - 31 januari 2012 11:30

Hej jag heter Elin. Och jagär typ assans bra kompis med min kompis jennifer, Alltså jennifer hon som bloggar egenkligen på denna blogg.

Hoppas ni fattar!

Jag har en egen blogg också som jag älskar att blogga på  mitt liv liksom yehh,

den heter Elins.

Jennifer tycker inte om sånna som skriver onödigt mycket och inte skriver nånting vettigt därför tänkter jag skriva ett sånt inlägg på hennes blogg bara för hon hatar det liksom.

Min jennifer hon betyder så oherhört mycket för mig, deför jag skrever det liksom.

Hon är jävla snygg och stå framför kameran. Hon passa bäst framför en bakom derför tycker jah att hon ska bli modellis men det tror jag att hon vill också men hon säger det inte!

för att hon vet ju liksom att är as snygg?

// konstigt inlägg av mig fjortis elin  

Av Jennifer Pettersson - 31 januari 2012 09:58

Jag visste redan då, första gången vi träffades.. Det var så fort jag mötte dig - från det första ögonblicket,

och du sa " Hej. "

Vanligtvis brukar huvudet viska lite smått.. - Nej, nej, nej, men din röst tog tag i mitt hjärta, den väckte mig.

Helt plötsligt vart livet helt okej. för jag visste - det var vi och ingen engångsgrej, men nu står du och hånglar med en annan tjej...


Och igår skrev du, jag vet inte varför det gjorde så ont, men det kändes liksom som om hjärtat stannade upp. Jag höll andan.. Det kändes så hårt, kan du sluta nu.. Jag har lidit tillräckligt, snälla..

Jag tycker inte om dig längre, men det gör ändå lika ont..




  

Av Jennifer Pettersson - 30 januari 2012 17:18

Äntligen hemma efter en snuskigt lång måndag i skolan. Kändes som om halva klassen var sjuk så hade närstan ingen att vara med, haha.. Så jävla segt! 

Nu tänkte jag städa undan lite på rummet medan jag lyssnar på lite musik och kollar videos. Skiver någonting mer sen! ;)






Bara för att dom är så sjukt härliga killar, lyssna, kolla & njut !

Av Jennifer Pettersson - 30 januari 2012 11:41

Killar bara läs & lär. 

15 lätta regler om din tjej eller om den tjejen du gillar!


1. Ring henne minst 1gång om dagen - Va inte rädd, våga ta chansen! hon kommer alltid att svara.




2. Om hon ringer dig - Klicka aldrig upptaget! du förstår inte hur ont de gör.


3. När hon säger att hon älskar dig. - Då menar hon det med hela hennes hjärta.


4. När hon kollar dig i ögonen, sedan upp i håret, och sedan ner i marken - Tycker hon att du är skit snygg, söt!


5. När hon kollar dig i ögonen - Kolla inte bort försen hon gör de, kyss henne ist om du är smart.


6. Va stolt över din flickvän/den du gillar - Kyss henne inför dina killkompisar, annars kan hon tro att du skäms över henne.


7. När hon kollar på dina läppar och sedan dig i ögonen, och kanske blir lite röd - Vill hon inget mer än att bli kysst!


8. När ni myser med varandra - Kolla henne i ögonen och säg att du älskar henne.


9. Om hon inte hört av sig på ett tag - försäkra dig om att hon mår bra.


10. Börjar du märka att hon kollar surt på dig, ger dig konstiga blickar som du inte känner igen - Gå fram till henne, ta henne i handen gå iväg till något ställe där ni får va ifred och fråga om du har gjort något, men kom ihåg att INTE börjar skrika eller slå henne! för då kan du lika gärna glömma henne.


11. Du ser tjejen gråtandes en bit bort ensam, och du går med dina Killkompisar ute på stan. - Just i de ögonblicket, skit i killarna spring fram till tjejen, ge henne en kram, stryk henne över håret o fråga vad som står på.


12. Skäms inte över att ta hem henne medans dina föräldrar är där- Just då, kan jag lova att hon kommer att tycka att du är småtöntig.


13. När hon biter sig i läppen, kollar ner i marken, och försöker se gullig ut. - Tvivla inte! bara kyss henne, ge henne en kram iaf!


14. När hon har en svår period. - Va den som alltid finns för henne, kanske inte den som ringer stupikvarten för att kolla så hon mår bra, för då tycker hon att du är överbeskydande. Men fråga henne försiktigt och krama henne, kanske varannan dag.


15. Våga berätta Vad som helst för henne, hon kommer att finnas där! - För hon finns där för dig till 110% 24timmar om dygnet! Hon vill att du ska kunna prata med henne om allt.




Men viktigast av allt, låtsas aldrig vara någon du inte är. ♥

Av Jennifer Pettersson - 27 januari 2012 13:34

Förlåt att jag inte uppdaterade igår kväll, men jag var i sundsvall och kom inte hem förns runt 23.00 någon gång, och då hoppade jag in i duschen och sen plattade jag håret, så jag hann inte. Kan väl berätta vad jag gjorde där iallafall.. Jag åkte med mamma, pappa, pyret (syster) & veronica och kollade på skidsaker åt mig.  Fick skidor, stavar, pjäxor, täckbyxor & en jacka av min dundersöta mami, älskar dig!  



Just nu sitter jag iallafall på engelskan och väntar på läraren som är sen, hihi. Vi har nyss haft noprov, som gick åt  helvete... Men nu är det iallafall sista lektionen, yeees! 



Efter skolan drar jag, Lisa och Silje till stan och köper hårnålar & lite annat , sen åker vi vidare till gävle och spenderar helgen där, skriver något mer sen, puss

Av Jennifer Pettersson - 26 januari 2012 14:04

Då sitter man på sista lektionen för dagen nu, fem minuter kvar, sen ska jag och veronica vänta på mamma och pappa i Bergsjö eftersom att vi ska åka till Sundsvall och köpa skidor till mig, sen ska dom väl köpa någonting mer, haha. Får se om det finns något kul att köpa.   Ska se om det går att blogga från mobilen, isåfall gör jag nog det sen. Men nu ska jag stänga datorn, ha de bra. Puss!



Ovido - Quiz & Flashcards