jjenniferpettersson

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Jennifer Pettersson - 14 januari 2012 20:18

Hej! Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag var i skolan hela dagen fram till tjugo över två, och efter det åkte jag till Hudiksvall, och jag kan inte blogga från telefonen. Men kan ju brätta lite av vad vi gjorde nu, eller hur? Ja det kör vi på! 


Först var vi i skolan, som sagt. Efter det tog jag och Veronica bussen till Hudiksvall för att gå på bio. Men eftersom bion inte började förns klockan nio så fick vi roa oss lite själva först! Så vi gick omkring på stan, Veronica köpte tre tröjor och sen kikade vi lite till efteråt. Efter det gick vi till skutan för att leta efter en kompis till Veronica men han var inte där. Istället var det någon annan där, som jag verkligen inte ville se, så vi gick. Men när vi kom till kiosken så kom han efter, ge upp förfan, är inte rädd för dig eller dina vänner. DRA! Men iallafall. Efter han hade lekt tuff och gått iväg så gick vi till tågstationen för att få lite värme. Vi satt där, sen gick vi en sväng igen.. Och sen tillbaka, haha! Jag passade på att ladda mobilen medan jag ändå hade chansen, och sen kom Karin, Hanna och någon vän till dom, och det visade sig at vi skulle på samma bio, så då hade vi några att vara med också. Vi gick och åt, sen dansade jag och veronica inne på busstationen, hihiih. Sen vart klockan halv nio så vi gick till bion och satte oss. När bion nästan var slut fick jag ett sms från någon helt oväntad att jag skulle gå ut ( eftersom vi inte hunnit ses innan ), så när filmen var slut gick jag ut, höll på å svimma osv osv.. (a) Världens finaste person, seriöst. Ajaj. Sen sov jag hos veronica och hade fett med skoj!


 


Idag har jag inte gjort ett skit mer än att vart ute me veronicas hund, städat och lyssnat på musik, soft.

Så nu väntar jag bara på att min kära syster kommer hem så kanske jag får den äran att dela säng med henne inatt också, haha.. Jaja, bloggar kanske mer sen, hoppas ni får en fet lördakväll!


   


Love you sistah! <3



Ovido - Quiz & Flashcards