jjenniferpettersson

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Jennifer Pettersson - 10 januari 2012 22:39

Tänkte bara säga godnatt, för imorgon är det skola och jag vill vara pigg.. Åtminstone första dagen i skolan, resten går inte vara annat än slö på. Men jag har bestämt att jag SKA sköta skolan bättre, när jag inte tränar ska jag plugga & fixa dehära nu, måste tänka på betygen. Usch.. Jaja, natti!

Av Jennifer Pettersson - 10 januari 2012 21:09

Nu ska jag försöka blogga lite oftare eftersom skolan börjar imorgon och då håller man på med datorn dag ut och dag in känns det som, men jag ber om ursäkt för dålig uppdatering osv. Idag har jag iallafall inte gjort så mycket mer än att pluggat och städat, nyss ätit mat och ikväll tror jag att jag ska kolla på film eller plugga vidare. Imorgon drar det gång igen. Kliva upp tidigt för att hinna göra sig klar innan bussen kommer. Inte ett dugg taggad, om jag säger så. Men efter skolan slutat klockan fyra har jag en kvart på mig att äta och gå till Bergsjögården för två timmar fyllda av dans med dom bästa brudarna i världen! 


 


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards