jjenniferpettersson

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Jag kommer aldrig glömma dig.. ♥

Av Jennifer Pettersson - 9 maj 2012 18:27

Vart lite dålig på att uppdatera, men kör på en såndär " Lär känna mig. "



SENASTE:
Dryck: Saft.
Telefonsamtalet: Råkade ringa stocken idag, vem nu de är, hehehe.
Sms: Älsklingen ♥.
Sång du lyssnade på: Flytta på dej.


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Ja.
Varit kär: Ja.
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja.
 
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Svart
Rosa
Vit
 
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
Kysst en kompis: Ja, heh.
 
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Vet inte :p
Hur många barn vill du ha i framtiden: Vet inte, 0-3 kanske?
Har du några husdjur?: Ja, Hund, Katter & Hästar. 
Vill du ändra ditt namn: Nej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Minns inte. 
Vilken tid vaknade du idag: Halv sju.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov som en stock, hihi.
Någonting som du längtar till: Fredag, Lördag & Sommarlov.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: En? Finns tusen.. Typ som betygen, hur jag beter mig mot mina föräldrar osv.
Vad gör dig irriterad: Falska människor.
 
OM DIG:
Vad är ditt namn: Jennifer. 
Singel/upptagen: Upptagen.
Stjärntecken: Våg.
Kille eller tjej: Tjej.
Hårfärg: Svart.
Längd: 1,63 typ?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag bryr mig om andra, fast kanske lite för mycket ibland.
Piercings: Öronen.
Tattoos: Nej.
Höger eller vänster: Högerhänt.
 
JUST NU:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Inget.
Är du på väg att: Smsa. (a)
Väntar du på: Att det ska bli fredag så jag får träffa min babe.
 
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KöNET?
Läppar eller ögon: Båda.
Kramar eller pussar: Kramas är härligt, och jag älskar att kyssa Anton, så båda? 
Kortare eller längre: Längre.
Yngre eller äldre: Äldre eller lika gammal.
Romantisk eller spontan: Romantisk.
Snygg mage eller snygga armar: Mage.
Tatueringar eller piercingar: Båda.
Känslig eller inte: Känslig.
Ragg eller förhållande: Förhållande.
 
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja.
Gjort något sjukt spontant: Maybe.
Haft sex: Ja.
Krossat någons hjärta: Ja.
Dissat någon: Ja.
Gråtit när någon dött: Ja.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja, förr.

 
TROR DU PÅ:
Dig själv: Nej.
Mirakel: Ibland.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Gud: Nej.
Att kyssas på första dejten: Ja.
Änglar: Nej.
 
SVARA ÄRLIGT:
Varit otrogen: Nej.
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej, samma sak ju?
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
Vad kan du inte "leva" utan: Dator, Vänner, Killen, Familj, Phonen & några saker till. 
Har du svarat ärligt på dessa frågorna: Ja, annars äre väl onödigt att göra dom? :P
 
♥ 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Pettersson - 3 november 2012 14:03


Ja, som ni vet ska jag till Malta i sommar & igår satt jag och läste alla lappar vi har fått hem, sen står det " Packa så lite som möjligt så ni slipper tvätta där. " SERIÖST? ska ja ha med 21 tröjor & 21 par byxor då eller? Sen vill man väl inte ha ...

Av Jennifer Pettersson - 3 november 2012 11:00


Vaken, igen. Sovit superdåligt inatt, vaknat typ varannan minut, skitjobbigt.. Drömt samma gamla dröm, om samma gamla idiot, fan, försvinn ut ur mitt liv bara, jag orkar inte med dig längre...   De enda positiva just nu, är att jag och veronica...

Av Jennifer Pettersson - 3 november 2012 00:21


Hoping to find an argument. Reachin high above the trees. But its just not enough. I dont want us to play a game of hide and seek, in a place were we just cant see. We can never feel the heat from the flame without getting burned. I need to scream ou...

Av Jennifer Pettersson - 30 oktober 2012 17:15


We may be apart, but we've always got the memories.So I'm moving on, letting go.. letting go of yesterday.I hope you'll always know -  you'll always be with me.Every thought of my head will still be of you.. Someday in the dead of night, I'll let you...

Av Jennifer Pettersson - 28 oktober 2012 13:51


Ligger i sängen med madde, har gjort det hela dagen haha.Imorse sa maddes mamma att dom skulle bjuda mig på bio eftersom jag fyllt år, så vi ska åka med Billy in till stan. Tror han hette de iallafall, haha. Vet inte om vi går på den klockan sex elle...

Ovido - Quiz & Flashcards