jjenniferpettersson

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Jennifer Pettersson - 19 februari 2012 23:29

Jag viller typ bara säga godnatt.. 

Imorgon är det alltså måndag igen? Helt seriöst, helgerna går aldeles för snabbt..

Känner verkligen att halsen och huvudet hatar mig just nu, huvudet känns sådär äckligt tungt å vill bara bryta sig loss, och halsen den blir ju inte annat än värre.. Äckelsaker dehära!


Well, får se om jag får någon tid hos frabror doktorn imorgon! :-(((

Meeeeeeeen nu säger jag godnatt för jag är trött! :-)



/ oldpic.  

Av Jennifer Pettersson - 19 februari 2012 13:32

Tjenare!
Tänkte att ni skulle få ställa en fråga ( eller flera ) om vad ni vill, ni får fråga i chatten på facebook ( jennifer pettersson ) , här på bloggen eller någon annanstans där ni kan få tag i mig? Välj själva! :)

Jag svarar på frågorna ikväll elleer imorgon någon gång när jag har tid, vi får se helt enkelt! :)



 

Jag & Ånzy står för bilden, älskar dig gubben! :') <3

Av Jennifer Pettersson - 19 februari 2012 09:53

En dag kommer det bli lätt att förlåta. En dag kommer solen att skymma alla problem och ingenting förutom kärleken kommer att växa inom oss. Vi kommer vara lika bekymmerslösa som två tindrande stjärnor i universum, fria från oron över morgondagen. Du och jag skulle aldrig behöva gråta mer, våra hjärtan skulle alltid förbli osårbara.




Ovido - Quiz & Flashcards