jjenniferpettersson

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Jennifer Pettersson - 25 februari 2012 23:37

Tjubaluba, tänkte typ bara säga godnatt nu, för nu drar jag och min kära syster och lägger oss och kikar på en film så vi är pigga & fräscha till dopet imorgon, för min kusin ska nämligen döpas då. Men nu somnar jag snart sittandes så jag skriver inorgon istället, kisses!¨


 

vettefan va de är för bild, har iallafall faffans jacka på mig, meow ;)

Av Jennifer Pettersson - 25 februari 2012 21:34

Vem vill ha en sån kropp, seröst.. fyfan, haaha

Av Jennifer Pettersson - 25 februari 2012 17:37











Kanske bler dubbelt av nån, glömde vilka jag hade gjort, haha.. :)

Av Jennifer Pettersson - 25 februari 2012 14:07

Hungrig tjej skriver ett litet slarvinlägg! ;) 

Städar och är hungrig som ett svin så tänkte snart gå ner och fixa någonting gott att äta..

Efter det blir det väl en sväng med hunden kanske?



Och eftersom jag inte skrev det imorse så skriver jag detta nu,

Peter och Marielle fick sin lilla dotter inatt, alltså en ny liten bebbe i släkten!
Hoppas att lilla Daniella mår bra och sådära, får väl åka dit å titta på henne någon dag! :-D

Men nu ska jag gå ner så skriver något mer sen, puss 

Av Jennifer Pettersson - 25 februari 2012 11:05

tjenare morsen! Förlåt att jag inte skriv någonting igårkväll men jag var inte hemma, kom hem rätt sent från anton så jag orkade verkligen inte..

Men idag är det iallafall soligt och varmt ute så då har jag bestämt att jag ska ut å pka lite skoter!   

Har väl inte så mycket mer att skriva just för tillfället, men jag hoppas ni mår bra, för de gör ja! :D



Jag & veronica bjuder, eller.. Jag bjuder och veronica får så lov att bjuda hon oxå ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards