jjenniferpettersson

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Jennifer Pettersson - 8 februari 2012 22:01

Hahaha, våran skola blir konstigare å konstigare.... 

Lärarna, vissa alltså, är sjuka, å vissa elever med men liksom..

ah, herregud.. xD


   



Håller dock med om kommentarerna .. :P




SEN.. en annan sak ja tycker dom borde få bort är att nästan alla lärare favoriserar elvever, lågt somfan.


Natti

Av Jennifer Pettersson - 8 februari 2012 20:04

Hej&godkväll på er mina schnigga! Just nu sitter jag och smsar.. Ska gå och kika lite på tvn med mamma och pappa innan jag ska gå å lägga mig, fortfarande sjuk & trött. Skulle gissa på att jag blir hemma imorgon också.. Men vi får överleva. Vill ni ha en sköninglåt att lyssna på? hääär kommer en ;)


Av Jennifer Pettersson - 8 februari 2012 10:26

Hur skulle jag kunna veta att? Jag skulle aldrig ha låtit dig gå.. Men nu är du utom synhåll, snälla säg hur du vill ha det, snälla för jag måste få veta för snart tar min ensamhet död på mig.. När jag nte är med dig är jag aldrig glad, Orsaken till att jag andas är du, du har gjort mig blind.. Det var inte såhär jag hade tänkt mig att det skulle bli? Varenda natt drömmer jag om dig och allt vi gått igenom, jag får dig inte ut ur mitt huvud.. JAg saknar oss älskling, kom tillbaka till mig.. 



 

& ja, jag har ritat bilden .. ;p



Nu har jag fått skrivit av mig lite, de var allt... Tack & hej.

Ovido - Quiz & Flashcards