jjenniferpettersson

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Jennifer Pettersson - 22 februari 2012 15:30

Kul liv menar jag, hahah ;)



Av Jennifer Pettersson - 22 februari 2012 12:46

Hellooow, nu sitter jag och Linn å skriver lite novell, lyssnar på musik och snackar lite smått, snart är det mellis och efter det engelska, efter det har lilla jag äckel-NO med killarna, vi ska labba och lite sånt, döda mig, snälla, söta, rara? Menmen, får väl försöka överleva antar jag.. :)


  

Bild sen jag, Veronica, Hanna, Karin & nån till från hudik var på bio :)





Sen kommer en liten sköning här å, enjoy!


Av Jennifer Pettersson - 22 februari 2012 12:46

Hellooow, nu sitter jag och Linn å skriver lite novell, lyssnar på musik och snackar lite smått, snart är det mellis och efter det engelska, efter det har lilla jag äckel-NO med killarna, vi ska labba och lite sånt, döda mig, snälla, söta, rara? Menmen, får väl försöka överleva antar jag.. :)


  

Bild sen jag, Veronica, Hanna, Karin & nån till från hudik var på bio :)





Sen kommer en liten sköning här å, enjoy!


Ovido - Quiz & Flashcards