jjenniferpettersson

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Jennifer Pettersson - 3 februari 2012 10:20

Försök aldrig göra dig perfekt för någon,

ha tålamod & vänta på den som älskar dina fel & brister!   



 

Av Jennifer Pettersson - 3 februari 2012 07:57

Ibland önskar jag, när ensamheten hälsar på - att du kunde stiga fram ur garderoben och ta på mig. Sträck bara ut din hand och vidrör mig. 
När det är kallt och eländigt önskar jag att ja låg 
i sängen med dig, tätt intill mig - med djupa andetag i nacken och händer som kramar om mig. 
När ensamheten tränger sig på, önskar jag att du vore nära. 
Du reser mig. Du stärker mig. 
Jag älskar dig.                                                                                                                                                                                                                                                 
 
 Sjuk tjej förbereder sig på att gå ut med hunden i kylan, duktigt va? 
Efter det kanske man borde städa upp på rummet och sova lite, trött som fään! Sjukt less på att vara sjuk är jag iallafall, usch & blä!
 


















Av Jennifer Pettersson - 3 februari 2012 07:15

Kul att vakna så är man fett förkyld,

galet ont i halsen och huvudet, å jag som hade så mycket att göra i skolan, fuck.

Blir till att sova & plugga idag, men jao. 


Just nu ligger iallafall jag och veronica i sängn och väntar på att taxin ska komma och hämta henne eftersom jag inte ska till skolan idag , haha.  



 

Ovido - Quiz & Flashcards