jjenniferpettersson

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Jennifer Pettersson - 20 februari 2012 21:08

Du verkar inte inse vad du har förstört? 

Du brände din sista chans när du sa dedär, inte för att du sa de, mer för att du ljög.

Det är rätt lågt, men det har inte du lärt dig än.. Man får inte hur många chanser man vill lilla stumpan, du får stå kvar här, för nu går jag, jag lämnar dig här med våra minnen. Jag är så mycket starkare än du, medan du är så mycket dummare än jag någonsin kommer bli. Vänner stannar inte för evigt om man ljuger för dom, eller om man sprider falska rykten om dem.


Men iallafall.. Jag hoppas att du aldrig mer får känna lycka.





Ooooch sen så hade jag fått skriva av mig lite så jag kan väl berätta varför jag inte skrivit någonting på samma gång.. 

För jag har varit upptagen helt enkelt, rätt uppenbart va?  

Men nu har jag iallafall pluggat lite efter att ha varit hos bästaste grannen, möhö, 



Ovido - Quiz & Flashcards