jjenniferpettersson

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Jennifer Pettersson - 26 februari 2012 22:07

Vet ni vad som värmer i hjärtat? Typ när ens kille berättar hur mycket han älskar en, eller när han skriver på sin/tjejens fb hur mycket hon betyder för han, eller varför inte bara säga att hon är det finaste han vet? Dock bara om det verkligen är sant, för det är viktigt att veta att ens kille verkligen älskar en, det ska ni veta.

Min kille betyder iallafall sjukt jävla mycket för mig, min sötfis.. Jag älskar dig hjärtat, utan dig, ingen mig.   



 

Bild på världens bästa mamma & pappa,   



Av Jennifer Pettersson - 26 februari 2012 09:59

Morsning! Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik medan jag funderar lite. Nuar nyss ätit frukost med familjen, och snart ska vi på dop. :) Har inte så mycket att skriva om och jag orkar inte skriva ett såntdär övertråkigt inlägg så ja skriver sen istället, pusshej. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards