jjenniferpettersson

Alla inlägg under december 2011

Av Jennifer Pettersson - 21 december 2011 12:39

Hej, och förlåt. 

Vet att jag int har uppdaterat något på någon dag, men det är mycket med skolan och julstöket nu när det bara är ungefär tre dagar kvar till julafton. Jag lovar att jag ska försöka bättra mig efter jul när jag har tid. 


Men idag går jag iallafall långdag i skolan. Just nu har jag svenska, efter det mellanmål, engelska, rast och sist av allt teknik. Efter det tror jag att jag ska åka hem och städa klart det som inte är städat ännu. Idag är det näst sista dagen i skolan, helt otroligt!  Men nu ska jag fortsätta skriva min bokresension , ha de bra!   

Av Jennifer Pettersson - 19 december 2011 09:22

Sitter och jobbar NO nu på lektionen, slutar om tio min. Hann inte skriva något mer igår eftersom jag åkte till min syster och sov där. Känner mig inte på humör för någonting, vill bara lägga mig ner och dö.

Och för er som inte vet varför är de för att jag och Anton har gjort slut. 

Allt känns så j*vla skit just nu, orkar ju för f*n inte ens stå, min kropp behöver dig för att orka stå, orka gå, orka le & orka älska.. Jag behöver dig..  Don't do this to me...


Så ja, hela lördagen satt jag och grät, halva söndagen satt jag och grät, men jag ber om förlåtelse. Förlåt att jag tog upp så mycket onödig tid av ditt liv.


Så nu säger jag adjö, och låter dig gå.

Det gör riktigt ont, men det är ditt liv, dina val..


Av Jennifer Pettersson - 18 december 2011 10:04

Tjena, sitter och har nyss ätit frukost.

Snart ska jag och Veronica till slalombacken och åka lite, hihi!

Tänkte bara visa att jag levde, men jag skriver ¨senare vad jag hhar gjort i helgen, ha de bra!

Av Jennifer Pettersson - 17 december 2011 08:59

Tjena snyggingar! Idag ska jag och mina små babes till Sundsvall och ha det lite skoj!

Vi känner att vi behöver det just nu, haha.

Vid kvart över nio kommer Tovis och hämtar oss hos Almis.

Jag och Lisa får försöka plugga lite i bilen eftersom vi inte gjorde det igår,

men det löser sig väl antar jag, haha. 


( nån bild som Madde har ritat eftersom jag snodde hennes dator, hihi! )  


Meeeen nu äre såhära att jag måste göra mig klar så jag är klar när Tooovis kommer, hihiih!
Ha de bra sålänge! :') 

Av Jennifer Pettersson - 16 december 2011 08:53

Tjenna! Nu sitter jag med Lisa på musiken och kollar på film. Lite kul eftersom vi inte fattar ett skit, för sist vi hade musik hade ju vi dansuppvisningar den dagen. Men nu måste jag fokusera på filmen, skriver sen!

Ha de ;)

Av Jennifer Pettersson - 15 december 2011 17:28

 



runt fem månader.   






 


Nio år :-)

Av Jennifer Pettersson - 15 december 2011 15:58


Alla tjejer förtjänar en kille som kallar henne för älskling, kysser henne som om han menar det, håller henne hårt som om han aldrig vill släppa taget, torkar tårarna när hon gråter, inte gör henne svartsjuk på andra tjejer och gör istället andra tjejer avndsjuk på henne, inte rädd för att låta sina vänner veta hur mycket han känner för henne och låta henne veta hur mycket han verkligen älskar henne.. 



KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Ja. 
Har du dumpat någon? - Ja.
Har någon dumpat dej? - Ja.

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nejje!
Vem kramade du senast ? - Elina. :-)
Är det okej att din kille strular med en annan tjej? - Haha, verkligen inte!?
När strulade du senast?- I tisdags.. ^^  
Ångrar du det? - Pfh, nej!   

SKOLA:

Är du duktig i skolan? - Njava?
Har du bra betyg? - Sådära.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Ja.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Får väl hoppas på det, haha
Sköter du dej i skolan? - Försöker väl iallafall.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Haha, ja.
Haft mobilen på lektionstid? - Ja.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nej.
FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - Fem.
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Ja.
Trivs hemma? - Jodu! :-)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej :-) 
Har skrikit och slagit din mamma? - Ja, eller nja. Skrikit, inte slagit!
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Har hänt sisådär 1000 gånger, men ah ;-)
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Ja!
VÄNNER:

Du har vänner? - Nej? Klart jag har. 
Du brukar vara med? - Lisa H, Lisa W, Alma, Madde, Tovis, Anton, Veronica, å fler, orkar itne skriva alla :p
Vem/vilka va du med senast? - I skolan? Lisa H :-)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja?
Är det okej att ha kill-kompisar? - Men ja?
Har du pussat någon av dina kompisar? - Hihi, ja :-)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Aldrig.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej :-)


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Somfan.
När grät du senast? - Igår   
Du har gråtit över en kille du inte fått? - Heh, har väl hänt. 
Du har skadat någon med flit? - på skoj, ja? 
Har du någon gång velat döda någon? - Ja.
Vem bråkade du senast med? - Vet inte. 

FJORTIS:


Du sminkar dej varje dag? - Ja, men inte mycket. :)
Putar med läpparna på kort? - nej, bara om jag är oseriös.
Tar kort på dina bröst? - nej?
Använder foundation på läpparna? - nej.
Super dej packad varje helg? - nej.
Du har kysst en tjej? - Kompis, ah?
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Plattar ja, men inte fjortisfrisyr...
Ditt hår är platinablont? nej.



Av Jennifer Pettersson - 15 december 2011 11:29

Tjena! Sitter och har so just nu, om en kvart är det lunch.

Rätt soft med julbord tycker jag. Hinner dock inte skriva så mycket just nu eftersom jag har mycket jobb att göra, men jag skriver väl någonting mer sen ! 


   


Love yah sista! <3

Ovido - Quiz & Flashcards