jjenniferpettersson

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Jennifer Pettersson - 24 december 2011 09:50

Tjenatjena! Om ett tag ska familjen åka till Camilla ( min syster ) och Johnny och äta jullunch.

På ditvägen ska vi åka och hämta mormor i Bergsjö också. :)

Blir en ganska konstig jul eftersom Johnny har magsjuka, men man kan ju alltid hoppas på att inte bli smittad när man ska dit, haha! Efter lunchen blir det väl lite paketöppning och prat, sen hem och öppna paket igen ! 


Var även ut och knäppte lite kort igår, kommer några :) 

                                     


Också en lite måmysig låt på det.  


 God jul snyggingar!   

Av Jennifer Pettersson - 24 december 2011 00:07

God kväll! Tänkte väl mest säga god jul till er alla eftersom det är julafton nu


Men sen vare ju så att ja tänkte köra en sånhära " fakta/sanning sak " om mej, bara för att få ett lite längre inlägg :-)


Jag blir lätt irriterad!

Jag vill flytta.

Jag hatar att bråka/tjafsa med anton.

Jag älskar anton helt otroligt mycke, puss älskling!

Jag hatar att dom har gjort om facebook!

Snowboard & slalom är någonting som jag älskar att åka på fritiden, :-)

Några av mina vänner är helt underbara, medan resten av dem är falska rakt igenom.

Jag älskar min familj sjukt mycke, även om vi bråkar hur ofta som helst.

Jag säger inte gärna till folk om jag mår dåligt.

Jag kan börja gråta för ingenting.

Jag mår som bäst då jag får ligga i sängen och mysa med världens bästa kille.

Den tjugonde juli tvåtusenelva vart jag den lyckligaste tjejen i hela världen.

Jag HATAR folk som tycker dom är roliga, som i själva verket bara är dryga.

jag HATAR skolan.

Jag älskar när randomfolk ringer!

Jag har inget liv.

Jag längtar tills jag fyller femton.


Kommer inte på mer nu, natti

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards