jjenniferpettersson

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Jennifer Pettersson - 11 december 2011 19:01

Hej, förlåt att jag inte skrivit någonting förns nu men i morse funkade det inte att komma in på sidan, tror internet dampade. Och efter det så åkte ju jag och dansade. Vi hade dansuppvisning och det gick verkligen jättebra! Mamma verkar hålla med om den punkten eftersom jag fått sms av pappa där det stod att hon tyckte jag var asbra. Sen hade hon pratat med min ena syster också så ah..    Men det är väl bra antar jag!   

Så nu sitter jag och ritar lite & senare ikväll funderar ja på att kolla på någon film med mamma och äta lite glass.  


 


Här har ni mej och Veronica idag innan sista dansen.. ;)


( och ja, jag ska se ut så eftersom jag föreställer ledsen :) )



Skriver någonting mer sen, kommentwera gärna. Puss!



Av Jennifer Pettersson - 11 december 2011 02:33

Tänkte säga godnatt nu, men blir nog uppe ett tag till. Sitter och pratar med madde på skype och kollar på en massa bilder som hon skickar. Båda lite wierda på henne å hennes syster & sen vi var i sthlm på vasamuseet! Tänkte ja kunde lägga upp nån på henne och mej från vasamuseet..  


     



Älskar dej bästavän/syster, du är bäst <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards