jjenniferpettersson

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Jennifer Pettersson - 21 december 2011 17:26

Har nog ingen sån, tar sjuan istället! 


7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.


 


heh.. (a)

Av Jennifer Pettersson - 21 december 2011 12:39

Hej, och förlåt. 

Vet att jag int har uppdaterat något på någon dag, men det är mycket med skolan och julstöket nu när det bara är ungefär tre dagar kvar till julafton. Jag lovar att jag ska försöka bättra mig efter jul när jag har tid. 


Men idag går jag iallafall långdag i skolan. Just nu har jag svenska, efter det mellanmål, engelska, rast och sist av allt teknik. Efter det tror jag att jag ska åka hem och städa klart det som inte är städat ännu. Idag är det näst sista dagen i skolan, helt otroligt!  Men nu ska jag fortsätta skriva min bokresension , ha de bra!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards