jjenniferpettersson

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Jennifer Pettersson - 12 december 2011 10:22





Jao, här har ni min mamma & min syster.. :) <3  

Av Jennifer Pettersson - 12 december 2011 07:07

Godmorgon.. Då var det måndag igen då! Inte taggad för skolan, men eftersom det snart är lov får man väl kämpa på antar jag!  Vi slutar inte skolan förns klockan fyra idag, men efter det har jag dans från fem till sju!   


Det finns inte många saker som gör mej så lycklig som när jag dansar! Men det är väl inte så konstigt när man har VÄRLDENS BÄSTA danslärare? Och sen har man ju några av sina bästa vänner där, så det är ju jättekul! Hade inte jag haft dansen hade inte jag funnits idag iallafall, det får en att tänka på annat än problem.. Man blir så glad liksom!   Ni får ha det så bra så skriver jag någonting sen, puss! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards