jjenniferpettersson

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Jennifer Pettersson - 28 mars 2012 20:02

Låter rubriken tala så får ni se några bilder på några av dom bästaste? :)



                                 




Love yah all.

Kisses!


Av Jennifer Pettersson - 28 mars 2012 18:44

Hoi! Förlåt för dålig uppdatering men skolan tar mycket tid då det är mycket prov osv. 

Den här dagen har varit helt knäpp. Jag och lisa har varit sjukare än vanligt, vi satt i typ en timme och knäppte kort med camen så det blev värsta filmen! :-D också glömde jag nyss bort att jag fyllde diskvatten, så det rann över och det skummade lite för mycket, hihi (a) Orkar inte räkna upp allt sjukt som hänt idag, men ja. Vi har haft matteprov iallafall, gick skit, som vanligt...


Men imorgon kommer bästa tjejerna hit för att tillbringa hela natten med mig efter tre timmars dans, mysigt!


Förlåååååååååååt för ett skittråkigt inlägg men jag måste elda och diska nu så har inte tid... skriver senare.. 

Ovido - Quiz & Flashcards