jjenniferpettersson

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Jennifer Pettersson - 15 mars 2012 22:39

Heeey!
Nyduschad och mätt tjej efter att ha varit och dansat i tre timmar, å fy satan vad skönt det var att ta en dusch, hahaha....

Anyway, jag känner att danserna kommer bli sjukt grymma allihopa i år, seriöst.. Vi har inte gjort mer än några åttor på danserna och dom känns redan suveräna? Det är så det ska vara!
Och imorgon drar man till Delsbo med brudarna och har det bra, härligt va? Hihi :')

Tänkte väl mest skriva godnatt nu, så nu ska jag fortsätta mumsa i mig min klubba och sen tror jag att jag ska sova.... Sååå.. Godnatt bitches!  



   

Av Jennifer Pettersson - 15 mars 2012 13:56

Tjenahallå! Nu sitter lilla jag på svenska/solektionen, sista lektionen för dagen sen ska jag vara i Bergsjö med Lisa och Veronica tills dansen börjar, sjukt härligt eftersom jag är på ett sjukt danshumör idag, haha..


Jag dansar tre timmar idag, och tre olika danser..

Första dansen börjar klockan fem till sex,

Andra dansen börjar klockan kvart över sex till kvart över sju,

Och tredje dansen klockan halv åtta till halv nio.


Men nu ska jag ta och fortsätta skriva om Frankrike så skriver jag något sen, ha de bra! :) 



 
Lisa & jag   

 
Veronica & jag    

Ovido - Quiz & Flashcards