jjenniferpettersson

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Jennifer Pettersson - 11 mars 2012 20:11

Hellou! Förlåt att jag inte har bloggat än men jag har inte haft orken att göra de.. Och dessutom har jag ingenting kul att skriva om just nu heller..

Men igår var iallafall jag, mamma, pappa och min ena syster och kollade på lilla Daniella som alltså inte är mer än några veckor gammal.. Och hennes pappa är min kusin, Peter. 

Sen inatt var syrran på sportis och drack å sådär, sen kom hon hen mitt i natten.. Snacka om fulaste humorn när hon är full, haha.. Jaja, en natt fylld med skratt och en massa videos på henne ! ;)

Men idag så har jagi nte gjort ett skit, städat undan och suttit vid datorn bara typ.. Seg dag, men de är ju söndag.. Alltså skola imorrn efter en veckas lov.. Jobbigt, men det är ju det livet går ut på.. Att plåga en!  


Och vet ni vad mer som händer imorgon?

Dansen börjar igen!



Länge sedan som jag var såhär lycklig, har verkligen saknad dansen hur mycket som helst!
Och danstävlingen i Gävle saknar jag också, hade verkligen jättekul! =D


Aja, tråkigt inlägg, men jag skojjar till det med lite bilder och en låt, gulligt va? :DD


Min syster och daniella. :)

 
 

Lillplutten vart lite trött tror jag? haha, gosis! :') 


 

Jag och min syster. :)
 




Älskar låten, så mysig! :)))


 
Var stolt över den du är, för ingen är perfekt. ♥



 



Ovido - Quiz & Flashcards