jjenniferpettersson

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Jennifer Pettersson - 17 oktober 2012 22:09

Bild sen igår då jag fyllde år! ;)

 

Men iallafall, då sitter man hemma, varit hos vetrinären i hudiksvall med katten, lillgubben, saknar dig redan.. Varit på gymmet från 5 tills det stängde för att släppa ut lite sorg & ilska för allt som händer mig nu, ganska bra jobbat ändå va?   Veronica hängde med hem en sväng, käkade tårta, kollade på hur mitt rum blivit sen jag gjorde om det, dubbelsängen och allt, sen har hon även fått höra hur högtalarna & basen som jag fick igår låter!   


Nu återstår bara en lång dusch, sen sova..   



Vila i frid, vackraste Ånzy, du kommer alltid vara våran lilla prins, åh..     


   

 


puss vackraste

Av Jennifer Pettersson - 17 oktober 2012 12:59

Förlåt att jag inte skrev något mer igår, hade gäster och var upptagen hela kvällen. Nu har jag varit i skolan, tagit ledigt resten av dagen för vi ska till vetrinären med ånzy ^^. Sen kanske jag träffar andreas en sväng sen drar till veronica :-) skriver mer sen! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards