jjenniferpettersson

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Jennifer Pettersson - 15 oktober 2012 23:40

Bara för att jag fyller är om 20 minuter, hihi! :-D full fart med bakning och plugg i köket eftersom jag har prov i no imorgon.
Måste bara säga att jag älskar min familj mest, familj 1,2 och 3. Min egen, maddes och veronicas, mina extra syskon å föräldrar nästan haha, <3 puss

Av Jennifer Pettersson - 15 oktober 2012 16:35

Sitter på bergsjögården med världens bästa veronica och käkar bröd och dricker läsk, det får bli dagens middag ;) dans sen, kanske inte kan vara med, men ska iallafall kolla på när mina tjejer dansar med tanke på foten :) skriver något sen, puss!

Av Jennifer Pettersson - 15 oktober 2012 11:33

Matte, typ värsta lektionen, vidrigt. Förvinn!

Av Jennifer Pettersson - 15 oktober 2012 09:21

Morsning korsning! Då sitter man i skolan och har no, pluggar lite till provet vi har imorgon, när jag fyller år, han kunde ha valt en bättre dag att ha provet på!?
Aja, långdag idag, sög ju.. Pusshej :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards