jjenniferpettersson

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Jennifer Pettersson - 14 april 2012 18:22

Förlåt att jag slutat blogga ett tag, men jag la det åt sidan ett tag för jag tappade lusten totalt. Men tänkte iallafall köra ett sånt där " Test " nu




Visste du..
att jag pratar – Jäävligt mycke
att jag inte gillar - äckelkryp....
att senaste jag kysste var - Världens bästa Anton 
att min första riktiga kyss – var men Magnus, trorja
att jag avskyr när folk snackar – bullshit.
att kärlek är - ganska krångligt, men ändå underbart
att jag gillar att - ha lov, och bara chilla med killen eller bästa vännerna
att jag alltid kommer att – ställa upp för dom jag älskar 
att jag är hemligt förälskad i – anton. :$ 
att min mobiltelefon är – typ mitt liv, inte ett steg utan luren! 
att när jag vaknar på morgonen – är de första jag gör att kolla om ja fått nå sms
att innan jag går och lägger mig - kollar jag alltid facebook & ringer bästa anton
att idag har jag - varit på lan, sen i torsdags faktisk.
att jag just nu tänker på - bästaste anton & mat... hungrig brud
att i kväll ska jag – vara med kingaste grannen
att i morgon kommer jag – antagligen vakna hos veronica, och inte så mycke mer.. gruva mig inför skolan på måndag kanske?
att jag hoppas – att det alltid kommer vara jag & min baby, älskar dig sötnos  
Har du: 
Någon som förstår dig? – ja, alma, tova, madde, anton & lisa, fler också men ah.
Någon som du saknar? - ja, anton
Någon som du hatar? – ja
Vem kramade dig senast? – jenny trorja? 
Vem pussade dig senast? – anton :')
Vem ringde dig senast? – mamma eller anton, vetinte
Vem ringde du senast? – bästa anton
Vem var hemma hos dig senast? – anton 
Vem var du hemma hos senast? – veronica eller anton
Har du några kärleksproblem? – ja, ibland.
Har du pratat med någon idag? - oja 
Har du skrattat idag? - hahaha, jaa!
Jag:
Är singel? - nej 
Svär ofta? – heh.. (a 
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - men i dina drömmar baby
Skrattar åt dina egna skämt? - haha ja.. :$
Är kär? - ja, mer än någonsin
Har du:
piercingar? –  öronen?
Syskon? – dom två finaste systrarna
För många vänner? – nejje
Rymt hemifrån? – näe
Bra självförtroende? – nej!
Sagt ”jag älskar dig” till någon? – ja 
Varit kär? – är.
Gjort något olagligt? – ja
Somnat i skolan? – ja
Brutit ett ben? – nej
Tappat bort mig i min hemstad? - haha nej 
Sett en fallande stjärna och önskat? – mm
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? – ja. 
Smugit ut utan lov? - vem vet? 
En hemlighet som ingen annan vet? – yes
Sovit en hel dag? – ja
Somnat gråtande? – ja.
Blivit generad inför folk? – haha mh
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ja 
Ätit musslor? – nej 
Blivit kallad player? – inte seriöst iallafall 
Färgat ditt hår svart? – ja
Vad:
Längtar du mest till just nu? – sommar & anton
Ska du göra i helgen? - nästa helg? blir väl anton hoppas jag?
Har du för kläder på dig? – bh&trosor
Gjorde du igår? – hade sjukt kul på lanet med dom bästa ♥.
Ska du göra i sommar? - vet inte, men de blir grymt
Åt du senast? - eh, cheezballs (a)
Har du för mobil? – xperia
Vad köpte du senast? – vet inte
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? – eöh, dött
Vem/vilka var du med senast? - Adam, Veronica, Jenny, Alma, Madde, och alla andra på lanet! :-D
Slog du senast? – eh, vet inte
Fick du sms från senast? - Anton. 
Pratade du med? - mami!
Skulle du kunna göra allt för? - anton. allt för dig gubben 
Var du med senast av det motsatta könet? – de va väl innan vi åkte från lanet då ja satt å snacka me marcus, wille, calle & rickard. ( åååå veronica å jenny )
Kan du lita på mest? – alma, lisa, madde, tova å anton
Allmänt:
Har du pussat en groda? – haha nej ?
Biter du på naglarna? - nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? åka utomlands
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - ja
Har du sjungit inför publik? – nej! 
Följer du mode? – haha nej 
Är du hungrig? – ja 
Är du blyg? – beror på vem det är
Ovido - Quiz & Flashcards