jjenniferpettersson

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Jennifer Pettersson - 3 november 2012 14:03

Ja, som ni vet ska jag till Malta i sommar & igår satt jag och läste alla lappar vi har fått hem, sen står det " Packa så lite som möjligt så ni slipper tvätta där. " SERIÖST? ska ja ha med 21 tröjor & 21 par byxor då eller? Sen vill man väl inte ha samma kläder hela dagarna eftersom vi ska träna och massa, så de blev typ dubbelt så mycke kläder till, kör på handtvätta kläderna rå, haha.. Låter som typ en gammal tant :DD

 

Av Jennifer Pettersson - 3 november 2012 11:00

Vaken, igen. Sovit superdåligt inatt, vaknat typ varannan minut, skitjobbigt..

Drömt samma gamla dröm, om samma gamla idiot, fan, försvinn ut ur mitt liv bara, jag orkar inte med dig längre...


De enda positiva just nu, är att jag och veronica drar till malta i tre veckor utan föräldrar till sommar'n..



Vila i frid Syrah & Mimosa, vackerhästarna.. I will always love u.


 

Av Jennifer Pettersson - 3 november 2012 00:21

Hoping to find an argument. Reachin high above the trees. But its just not enough. I dont want us to play a game of hide and seek, in a place were we just cant see. We can never feel the heat from the flame without getting burned. I need to scream out loud, push away those thoughts of blame. Where shall i let it all be heard? If you have ever seen a tear fall down a childs cheek, then you know the eye of truth.

 

 

Förlåt för dålig uppdatering, de har dampat med datorn varje gång ja skulle ha gjort, blir så less, ååh.

 

 

 

 

Godnatt, & puss på kinden 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards